Home » Vizualizace pro Czech Doors
CZECH DOORS - INTERIÉROVÉ DVEŘE Z MASIVU
Specifika projektu
Vizualizace produktu byla provedena především pro prezentaci na webových stránkách společnosti. Firma vyrábí více než 340 modelů dveří v 6 různých stylových řadách. Každý z těchto modelů může být vyrobený z 26 druhů dřeva a může mít jakoukoliv barvu.
Aby návštěvníci webových stránek získali co nejpřesnější představu o produktech společnosti, vybrali naši pracovníci 6 nejvíce preferovaných druhů dřeva a 7 nejoblíbenějších typů povrchové úpravy. Pořídili jsme fotografie několika vzorků dřeva a z nich jsme vytvořili přesné vizualizace, abychom dosáhli plné kompatibility produktů. V těchto kombinacích je prezentováno všech 340 modelů a návštěvník si může snadno vybrat povrch a barvu každého z nich.
Tři modely z každé řady byly vizualizovány v příslušných interiérech. Při vytváření těchto interiérů jsme brali v úvahu vkus potenciálních zákazníků a celkovou přitažlivost obrazů (například solární osvětlení, které obvykle zlepšuje náladu). Na obrázcích jsme navíc využili takový faktor, jako je blízkost k potenciálním zákazníkům – každý interiér má výhled na Prahu nebo českou krajinu.
Nyní je pro zákazníky firmy mnohem snazší vybrat si dveře a představit si, jak vypadají v interiéru konkrétního stylu.
Vizualizace produktů v řádech a interiérech.
objednatel
webové stránky
velikost objednávky
- 18 grafických zobrazení interiéru vytvořeného v různých stylech
- 5640 grafických zobrazení dveří z různých typů masivu a různých povrchových úprav
ostatní požadavky
Vizualizace musí zcela odpovídat reálné produkci.
preference stylu
Modern, Elegance, Provence, Luxus, Klasický styl
cenová kategorie
Standardní provedení
rozsah služeb
Vizualizace
Prohlédnout Vše
Popis projektu
Vizualizace produktu byla provedena především pro prezentaci na webových stránkách společnosti. Firma vyrábí více než 340 modelů dveří v 6 různých stylových řadách. Každý z těchto modelů může být vyrobený z 26 druhů dřeva a může mít jakoukoliv barvu.
Aby návštěvníci webových stránek získali co nejpřesnější představu o produktech společnosti, vybrali naši pracovníci 6 nejvíce preferovaných druhů dřeva a 7 nejoblíbenějších typů povrchové úpravy. Pořídili jsme fotografie několika vzorků dřeva a z nich jsme vytvořili přesné vizualizace, abychom dosáhli plné kompatibility produktů. V těchto kombinacích je prezentováno všech 340 modelů a návštěvník si může snadno vybrat povrch a barvu každého z nich.
Tři modely z každé řady byly vizualizovány v příslušných interiérech. Při vytváření těchto interiérů jsme brali v úvahu vkus potenciálních zákazníků a celkovou přitažlivost obrazů (například solární osvětlení, které obvykle zlepšuje náladu). Na obrázcích jsme navíc využili takový faktor, jako je blízkost k potenciálním zákazníkům – každý interiér má výhled na Prahu nebo českou krajinu.
Nyní je pro zákazníky firmy mnohem snazší vybrat si dveře a představit si, jak vypadají v interiéru konkrétního stylu.