Byt 1+kk - Loft

Představa investora

Před vypracováním návrhu interiéru naše ekonomické oddělení uskutečnilo marketingovou analýzu trhu nemovitostí a vytvořilo byznys plán pro tuto nemovitost.

Podle trendů v oblasti ubytovacích služeb, lokality, velikosti a dalších vlastností tohoto bytu jsme vypočítali několik možností z hlediska ziskovosti, rychlé návratnosti a výnosu investice.

Na základě těchto výpočtů jsme zjistili, že nejvýhodnějším řešením pro investora by bylo zaměřit se na cílovou skupinu – elitní mládež. Loftový styl, který je oblíbený mezi moderními mladými lidmi, by byl ideální pro tuto místnost s vysokým stropem. Investor tento styl také schválil.

Každý aspekt marketingového plánu pro pronájem tohoto objektu jsme vypočítali předem.

Rekonstrukce trvala šest měsíců. Veškeré vybavení bytu bylo promyšleno z hlediska pohodlí hostů, nenáročnosti údržby a odolnosti materiálů proti opotřebení.

Již v prvních měsících krátkodobého pronájmu přes Airbnb se vykazovala vysoká poptávka navzdory relativně malému počtu hodnocení a poměrně vysoké ceně. Mezi tisíci bytů, které jsou v současné době nabízeny v této lokalitě, právě tento byt přitahuje pozornost svými stylovými fotografiemi.

Design interiéru loftového bytu pro pronájem

podlahová plocha

53 м2 + 12 м2 galerie

lokalita

centrum města

cenová kategorie

Nadstandardní provedení

reference na Airbnb

"Výjimečně příjemný interiér! Jeden z nejlepších, jaké jsem kdy viděla!“

Marina, Drážďany

Index výkonu

roční výnos z investice

9.7%

obsazenost

91%

hrubý příjem za rok 2019

622 500 Kč

Představa investora

Před vypracováním návrhu interiéru naše ekonomické oddělení uskutečnilo marketingovou analýzu trhu nemovitostí a vytvořilo byznys plán pro tuto nemovitost.

Podle trendů v oblasti ubytovacích služeb, lokality, velikosti a dalších vlastností tohoto bytu jsme vypočítali několik možností z hlediska ziskovosti, rychlé návratnosti a výnosu investice.

Na základě těchto výpočtů jsme zjistili, že nejvýhodnějším řešením pro investora by bylo zaměřit se na cílovou skupinu – elitní mládež. Loftový styl, který je oblíbený mezi moderními mladými lidmi, by byl ideální pro tuto místnost s vysokým stropem. Investor tento styl také schválil.

Každý aspekt marketingového plánu pro pronájem tohoto objektu jsme vypočítali předem.

Rekonstrukce trvala šest měsíců. Veškeré vybavení bytu bylo promyšleno z hlediska pohodlí hostů, nenáročnosti údržby a odolnosti materiálů proti opotřebení.

Již v prvních měsících krátkodobého pronájmu přes Airbnb se vykazovala vysoká poptávka navzdory relativně malému počtu hodnocení a poměrně vysoké ceně. Mezi tisíci bytů, které jsou v současné době nabízeny v této lokalitě, právě tento byt přitahuje pozornost svými stylovými fotografiemi.

Kontaktujte odborníky pro vytvoření nabídky

Sledujte nás, sdílejte, lajkujte

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on reddit
Share on telegram

Napište nám a domluvte si nezávaznou konzultaci